Επιστροφές – Ακυρώσεις
Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας θα επικοινωνήσετε με τον/την Υπεύθυνο ηλεκτρονικού καταστήματος στο τηλέφωνο +302108140000 ή θα στείλετε email στο info@bris.com.gr για την ακύρωσή της. Σε περίπτωση που έχουν ήδη αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μην αποδεχθείτε την παραλαβή αυτών, έτσι ώστε να επιστραφούν στην εταιρεία.
Εάν διαπιστώσετε ότι το προϊόν δεν είναι αυτό που επιθυμείτε η εταιρεία μας, σας δίνει την δυνατότητα να το επιστρέψετε σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αποστολής του και μόνο στην περίπτωση που είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση. Σε περίπτωση χρήσης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής του συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή. Αν η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η BRiS S.A. έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα.
Σε περίπτωση όπου έχετε αγοράσει φορολογική ταμειακή μηχανή, φορολογικό μηχανισμό τύπου Α & Β (ΕΑΦΔΣΣ) η (ΑΔΗΜΕ) φορολογικό μηχανισμό, επιστροφές σε αυτά τα προϊόντα δεν γίνονται, διότι πρόκειται για φορολογικά στοιχειά όπου αφορούν την εταιρία σας και δεν ακυρώνονται σε καμιά περίπτωση.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα πληρωμής (αντικαταβολή, ταχυμεταφορά και τραπεζικά έξοδα εμβασμάτων) επιβαρύνουν τον πελάτη.
Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη με το ποσό των 4€ χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τη speedex ή τα ΕΛΤΑ courier δηλώνοντας “χρέωση παραλήπτη”.
Το ποσό δεν καταβάλλεται στον courier, αλλά προστίθεται στην επόμενη αγορά.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο διαχείρισης του ηλεκτρονικού καταστήματος. Στην συνέχεια έχετε τη δυνατότητα:
- Να πραγματοποιήσετε την αλλαγή στο ιδιόκτητο καταστήματα BRiS S.A. σε ώρες καταστήματος λειτουργίας της επιχείρισης .
- Να πραγματοποιήσετε αλλαγή του προϊόντος μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αφού επικοινωνήσετε μαζί μας, πραγματοποιήστε την νέα παραγγελία σας τοποθετώντας ως τρόπο πληρωμής «Επιστροφή» και την προσθήκη της λέξης «ΑΛΛΑΓΗ» στα σχόλια. Στην συνέχεια μας αποστέλλετε το δέμα με το προϊόν σε καινούργια κατάσταση και την απόδειξη αγοράς.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα πληρωμής (αντικαταβολή, ταχυμεταφορά και τραπεζικά έξοδα εμβασμάτων) επιβαρύνουν τον πελάτη.
Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής μέσω email στο info@bris.com.gr που ακολουθεί εντός 3 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 6 μηνών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση ή ακόμα και την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.
Θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής μέσω email στο info@bris.com.gr , έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης.
Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας του σε χρήματα. Το ποσό επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία, μειωμένη κατά 10% για κάθε μήνα που έχει μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.
Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής να καταχωρήσετε ένα Αίτημα στη φόρμα Επιστροφής που θα βρείτε παρακάτω, και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας γίνει επιστροφή του συνόλου των χρημάτων που πληρώσατε. Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μόνο Online.
Τα προϊόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα: Απόδειξη Λιανικής ή τιμολόγιο και όλα τα συνοδευτικά, όπως ετικέτες κλπ. Επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας